This feeling's tearing me up, here we go now

shake it - metrostation


ligger på sängen och är hemma nu och har duschat och ätit och allt som behövs utan att plugga som jag ska göra sen, rig prov imon!
vilken kväll det blev, drygt men en erfarenhet allt! orkar inte förklara så ni får fråga om ni vill veta hehe!

annars imon så är det lyftteknink med hans på morgonen och sedan är det skolan med nk, matte, engelska och sedan idrott, orkar inte men nog tusan ska man görat....
skolan idag var helt okej, försökte jobba med min bordskamrat men det slutade med skäll från vikarien med lökar, blåmärken och lite annat, why not, i like it!

nu ska jag plugga, men evelina ville låna min dator och blogga först, så sure!

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0