It was planned from the beginning and the plan was carried through

astronaut - salem al fakir


heheheh förlåt för den dåliga updaten, inte i någon bloggform känner jag när det händer massa annat, men ska försök bättra mig dock!

sitter på mitt rum annars, tänker tillbaka på dagen! den började med att jag var dödstrött i morse fast jag sovit rätt bra... klev upp, åt frukost, gick till bussen och åkte till styrkan på nolia som alla trodde skulle vara captains choice men visade sig vara styrketester! så det blev brutalen och totalen istället, gick väll helt ok endå!
duschade och gick till skolan, hade nk, matte, åt lunch, hade sedan engelska och sedan idrott, skidor! trodde det skulle vara tråkigt, för det var det förra gången, men det var skitkul! gick bättre denna gången och jättemånga (och jag) vurpade, karin satt i snön i 5minuter och kom inte upp, men amanda gjorde klockrenaste vurpan när vi körde brännboll på skidor, enda man såg var att hon tippade bakåt när hon åkte och skidorna stack upp, haha.
sen var det bara att hämta maten och bege sig till peters teori som var om träningslära.
åt makaroner och köttbullar, tackarrrrrr, gjorde min dag lite bättre!

har just slängt in två tvättmaskiner, så ska väll plocka upp det och sen (nu) plugga svenska, engelska och se bandyn, saik-bollnäs, sista semifinalen! taggad tjejjjjjjjjjjjjjjjj!!!! jenkan kanske kommer in hit efter hon "pluggat", (kollat one tree hill), man vet aldrig. nu ska jag faktist pluggaaaaaa.....

/C





Kommentarer
Postat av: Kingen aa

Duktigt!:)gillar redan denna blogg

2010-03-23 @ 13:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0