I'll taste the sky and feel alive again, and I'll forget the world that I knew

vanilla twilight - owl city

haha orkar inte felix lohf, han tog min dator när jag var på fika och skrev en kärleksdikt till viktor borg och skrev att jag älskade han av hela mitt hjärta! inte illa fellan!

annars så är jag trött, orkar inte benny och data nu, men spela roll, sista lektionen efter svenskaprov i morse som gick rätt bra och hål med makaroner och köttbullar med jenkan den tuffe och kakan den trötte på elevis. hade matte före och nu dags för datakunskap, jiho....

ikväll blir det städa lite och sova tidigt tror jag, chilla lite nu när vi inte har träning, varför inte!

/C



Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-03-24 @ 14:41:50
URL: http://jennifercliffoord.blogg.se/
Postat av: Anonym

sova tidigt kan du ju skriva in dirr på att-glömma-listan. de vet du också cornieeeeee- hejdå:)

2010-03-24 @ 14:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0