I'd sing to you just one more time

hear you me - jimmy eat world



tänkte bjuda på ett inlägg nu när det är halvt snöstorm i umeå herregud.....

iaf så igår var typ nästan alla på elevhemmet och några andra rigare på sandåkern-thorén, kval till allsvenskan, på iksu och kollade. sandåkern vann med 6-5 eller nå, inte en aning faktist!
efter det åkte vi till vasaplan där det blev pizza på tre kronor, sjukt längesen det vart det! blev hemfärd och kolla på madagaskar sedan, hehe, tecknat är faktist roligt!!!

så idag, vaknade vid 12 tror jag det blev efter man ställt om klockan och allt, gick upp, pratade lite med evelina, åt sen, snackat lite med tjejerna om lite saker och nu har jag bytt om och så för jag och evelina ska till nolia och skjuta och springa lite, bara hoppas att vaktis är där så vi kan ta några bollar och ta målvaktsgrejerna, tänkte stå imål lite så vi kan lägga lite straffar på varandra!

ikväll blir det plugga till rigprovet tror jag, annars blir det ta det lugnt här och inte göra något speciellt, mysa med tjejerna låter som ett bra alternativ ♥ !

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0