Ain't nothing wrong with feeling right

scream - timbaland


sitter på datan nu jag, mycket jobb, sitter bredvid sofia som visar seriösa artiklar på vk, haha....
benny gör inte mycket heller, han sitter och halvsover på sin stol längst fram, inte mycket kan jag då säga!
blir handla sen iaf, jennifer skulle med, tydligen fetaste popcornkvällen för henne, mempan och evsan ikväll! jag kör på mjölkchoklad tror jag.... annars blir det aik-falun på tv med alla tjejer på nedervåningen utom anna som får besök av hennes systrar! nice!

nu blir det lite jobb sista kvarten innan vi slutar för dagen, hade ju bara morgonträningen i morse med två grymma målvakter (jenkan och evelinaaaa).....

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0