i want to be forever young

forever young - youth group

Vad har du för TV-kanaler?
i umeå är det då "bondkanalerna" som slutar funka efter en kvart

Har du åkt moped någon gång?
bakom emelie, haha

Har du busringt någon gång?
klart

Har du fått felparkeringsböter?
inte riktigt mogen för det än jag, nej

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
skulle inte falla mig in, men blir jag gammal och galen så!

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
thailand tror jag

Vilken är din favorit bland tecknade serier?
simpsons och teckande pippi tror jag!

Kan du alla orden i nationalsången?
givet, sjungs med handen på hjärtat med!

Badkar eller duschkabin?
duschkabin tror jag

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
my sisters keeper och eclipse tror jag nog

Chips eller popcorn?
Chips

Vilken färg på läppstift använder du?
ingen läppstifts-tjej jag eller

Apelsin- eller äppeljuice?
apelsin lutar det åt

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
segermiddag med guldlaget tror jag!

Favoritchoklad?
the one and only - marabou mjölkis

När röstade du senast?
mycket bra fråga

När åt du en hemodlad tomat sist?
haha jag vet då inte det!

Har du vunnit en prispokal någon gång?
för exakt två veckor sedan var det senast!

Klarar du att tanka själv?
tror det!

Har du beställt något från exempelvis TV-shop?
nope

Pepsi eller Coca Cola?
fanta!

Vad var det senaste du handlade?
kärnfria vindruvor, klass 1 från italien, på ica supermarket, björksätra

Har du kräkts offentligt?
hahahahah i havet i turkiet

Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
mycket möjligt!

Har du ringt något betalnummer?
röstat i melodifestivalen allt!

När besökte du ett sjukhus senast?
vet faktiskt inte :o

Hade du mycket hår som liten bebis?
cornelia apan fjellstedt (eller inte)

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
har inget tror jag

Vad har du i din väska?
oftast så är det mobil, plånbok, busskort, soglasögon, örhängen, kanske armband och klocka

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
tror då inte det

Vad är du tacksam för idag?
att jag tog mig orken att springa 30+30min i skogen


stay tuned, kanske man uppdaterar någon gång snart!

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0