And when I lie all by myself, I see your face, I hear your voice

disappear - beyoncé



hahahahhahahahahahha idag på morgonen blev jag lycklig, riktigt jäkla lycklig, liksom hela min klass!
varje torsdag får vi frukt på mimer och idag fick vi mandariner och päron. sen när jag kom såg jag att det låg en mandarinklyfta mosad på golvet med massa saft utspritt, men jag tog mitt päron och orkade inte byr mig och satte mig på min plats, sen kommer INGRID PETTERSSON, min engelskalärare, den person som jag tycker om minst i denna värld nästan, och kliver på mandarin som jag såg lega där, och halkar!!!! hon ramlar alltså på golvet och alla bara stirra! alla var på väg att skratta men höll sig, men sen när hon gick ut dog alla och jag skrattade ihjäl mig, fy fan vad roligt det var, gjorde min dag definitivt!

annars så, flyter livet på. började väll ordentligt igår iaf, hehe.

idag är det innebandyträning iaf, slutar halv 12 och träning är 4 på draggen, så hinner hem.

aja, dags för engelska nu iaf, hahahhaha ingrid jävla stolpskott.......

/C




Kommentarer
Postat av: frida

meeen vad hemskt du är :P haha.

men jag förstår. har själv varit fjörtis och ogillat lärarna ;)

2010-03-01 @ 13:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0